×
Kliknij po więcej produktów.
No products were found.

Reklamacje

 

6 REKLAMACJE WAD PRODUKTOW

6.1. Sprzedający przestrzega obowiązku dostarczania produktów bez wad. Ponadto produkty są dostarczane, jako nowe, oryginalne i w oryginalnych opieczętowanych opakowaniach. Sprzedający  gwarantuje oryginalność sprzedawanych towarów zgodnie z art. 305 i art.306 Prawo Własności Przemysłowej i ponosi pełną odpowiedzialność za oferowane przez nich towary w przypadku niezgodności towaru z umową

6.2. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta, w tym również Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu cywilnego.

6.3. Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 (dwóch) lat od daty dostarczenia towaru.

6.4. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, oraz pytania dotyczące reklamacji należy kierować na adres Magazyn  Zwrotów TrojmiejskaPerfumeria.pl Harcerska 22 84-200 Wejherowo , sklep(at)TrojmiejskaPerfumeria.pl

6.5. Celem rozpatrzenia reklamacji Klient zobowiązany jest przesłać reklamowany Towar na swój koszt, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu wraz z formularzem reklamacji dostępnym tutaj. Należy pamiętać, aby opisać w protokole reklamacji , gdzie znajduje się wada i na czym polega, jak również podać preferowany sposób rozpatrzenia reklamacji. W przypadku reklamacji rozpatrzonych pozytywnie Sprzedający poniesie koszt zwrotu towaru.

6.6. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie do 14 dni.

6.7. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.

6.8. Sprzedawcy poinformuje klienta o rozpatrzeniu reklamacji, a w szczególności o otrzymaniu reklamacji i jej pozytywnym lub negatywnym rozpatrzeniu, za pomocą poczty elektronicznej lub wiadomości tekstowej. Sprzedający może również skontaktować się z klientem telefonicznie.

6.9. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady.

6.10.  Klientem może zamiast zaproponowanego przez Sprzedającego usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta  jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedającego. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta o inny sposób zaspokojenia.

6.11. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady.

6.12. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. Nie narusza to uprawnień Konsumenta co do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny, na zasadach określonych w Regulaminie.

6.13. Sprzedawca obowiązany jest przyjąć od Klienta rzecz wadliwą w razie wymiany rzeczy na wolną od wad lub odstąpienia od umowy

6.14. Sprzedający  nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący w chwili zawarcia umowy o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć .

6.15. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji , wszelkie koszty reklamacji pokrywa Kupujący w tym koszty przesyłki zwrotnej produktu do Kupującego poprzez wpłatę na konto sprzedającego kwoty 15,99zł za odesłanie reklamowanego towaru.

6.16. Sprzedający  nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku niewłaściwego użytkowania towaru przez Kupującego.

6.17. Reformulacja zapachów nie jest podstawą do reklamacji towaru, jako towaru niezgodnego z umową. Kupujący dokonując zakupu na Portalu handlowym akceptuje regulamin i poświadcza, iż został zaznajomiony z zagadnieniem reformulacji produktów i związaną z nią zmiana w składzie reformulowanych produktów. Aby uzyskać szczegółowe informacje w sprawie reformulacji produktów Kupujący bądź Kupujący zobowiązany jest do kontaktu z właścicielem znaku towarowego bądź producentem produktu.

6.18. Sprzedający  nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy Kupujący w chwili zawarcia umowy o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć.

Zapraszamy do kontaktu : +48 695 500 600

perfumy(at)TrojmiejskaPerfumeria.pl


tp.jpg

Menu

Ustawienia

Kliknij po więcej produktów.
No products were found.