|
Regulamin świadczenia usług portalu handlowego www.TrojmiejskaPerfumeria.pl |
WSTĘP Regulamin 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE Niniejszy uregulowania zwane dalej „Regulaminem” określą ogólne warunki, podstawowe zasady oraz sposób prowadzenia sprzedaży dokonywanej przez portal handlowy pod adresem www.TrojmiejskaPerfumeria.pl na rzecz użytkowników będących wyłącznie konsumentami zgodnie z art. 22 [1] Kodeksu cywilnego - osoba fizyczna dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. W przypadku wiarygodnej informacji o komercyjnym charakterze działalności użytkownika lub komercyjnej odsprzedaży przez jego podmiot gospodarczy bądz inny podmiot gospodarczy współpracujący z nim, zakupionych za pośrednictwem portalu www.TrojmiejskaPerfumeria.pl produktów, portal handlowy na prawo i podstawę do wypowiedzenia zawartej z Użytkownikiem umowy na świadczenie usługi Konta, w wyniku czego użytkownik nie będzie mógł dalej korzystać ze naszego portalu handlowego a wszelkie zamówienia zostaną anulowane. Portal handlowy pod adresem www.trojmiejskaperfumeria.pl jest własnością Usługodawcy Sprzedający podejmuje najwyższe starania, aby zasady i warunki sprzedaży poprzez portal handlowy Portal handlowy kształtowały prawa i obowiązki konsumenta w sposób zgodny z dobrymi obyczajami z uwzględnieniem jego interesów. Sprzedający informuje, iż poniższe zapisy nie są wskazane, jako abuzywne w Rejestrze Klauzul Niedozwolonych UOKiK, a zarazem zgodne z przepisami Kodeksu cywilnego art. 3851-3853 Wszelkie prawa do portalu handlowego www.TrojmiejskaPerfumeria.pl , w tym majątkowe i nie majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, domeny internetowej, portalu handlowego a także prawa do wzorców, formularzy należą do Sprzedający , a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony w Regulaminie i za zgodą Sprzedający . Portal handlowy TrojmiejskaPerfumeria.pl działający pod adresem: https://www.TrojmiejskaPerfumeria.pl jest prowadzony przez Parfum Life Justyna Ostrowska 84-230 Rumia ul. Kosynierów 23 L1 o numerze NIP: 5881513652 REGON: 220400806, konto bankowe – ING Bank Śląski : Numer konta:
Kod BIC SWIFT : INGBPLPW PLN 48 1050 1559 1000 0097 7099 5919 USD PL 20 1050 1559 1000 0098 2837 3960 EUR PL 70 1050 1559 1000 0098 2837 3739
Biuro Obsługi Kupującego – Parfum Life Justyna Ostrowska 84-230 Rumia ul. Kosynierów 23 L1, dopisek BOK TrojmiejskaPerfumeria.pl Dane kontaktowe: tel.: +48 695 500 600; e-mail: perfumy(at)TrojmiejskaPerfumeria.pl Informacje telefoniczne pod numerem +48 695 500 600 udzielane są od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00-15.00 , koszt połączenia jest zgodny ze stawką operatora. 1.1. Definicje użyte w dalszej części regulaminu: Usługodawca – Parfum Life Justyna Ostrowska z 84-230 Rumia ul. Kosynierów 23 L1 o numerze NIP: 588 151 36 52 REGON: 220400806, konto bankowe – ING Bank Śląski : Numer konta: 48 1050 1559 1000 0097 7099 5919 Kod BIC SWIFT: INGBPLPW Portal handlowy - sklep internetowy działający w domenie www.TrojmiejskaPerfumeria.pl prowadzony przez Usługodawcę w języku polskim, w ramach, którego dokonywane są transakcje sprzedaży , usług pośrednictwa sprzedaży produktów oraz dostaw związanych z transakcjami, utrzymywany przez Usługodawcę w domenie www.TrojmiejskaPerfumeria.pl , Usługi pośrednictwa sprzedaży produktów i ich dostawy - usługi świadczone w ramach udostępnionego mechanizmu informatycznego zapewniające Kupującym możliwość zawierania umów kupna towarów oferowanych przez Sprzedawcę za pośrednictwem portalu handlowego www.TrojmiejskaPerfumeria.pl Sprzedający - Usługodawca lub inny podmiot gospodarczy, oferujący do sprzedaży produkty w portalu handlowym na podstawie odrębnej umowy usługi pośrednictwa sprzedaży produktów i ich dostawy . W przypadku, gdy sprzedawcą jest inny podmiot gospodarczy niż Sprzedający taka informacja o sprzedający dostępna jest w zakładce każdego towaru - KARTA PRODUKTU. Użytkownik - każda osoba fizyczna będąca konsumentem, dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej (np. zawarcia umowy) niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych. Kupujący - Użytkownik, który zawarł Umowę Sprzedaży; Zamówienie – umowa sprzedaży zawarta przez Sprzedawcę z Kupującym za pośrednictwem portalu handlowego www.TrojmiejskaPerfumeria.pl , w trybie określonym w niniejszym Regulaminie; Dostawca – firma dokonująca dostawy zamówień Dostawa - płatna usługa dostarczenia Kupującemu pod wskazany w zamówieniu adres przez firmę kurierską DPD , UPS , GLS lub INPOST kupionego od sprzedawcy towaru na Portalu handlowym, wykonana na podstawie odrębnej umowy Dostawcy z Sprzedający . Dostawa zrealizowana jest za pomocą firmy zewnętrznej w granicach terytorialnych Polski lub do krajów UE na warunkach opisanych w zakładce https://TrojmiejskaPerfumeria.pl/pl/content/koszty-i-terminy-dostawy Rejestracja - Wypełnienie przez Użytkownika formularza rejestracyjnego znajdującego się na Stronie internetowej, poprzez podanie wymaganych danych osobowych oraz ustalonych przez niego: Loginu i Hasła; Hasło - ustalony przez Użytkownika ciąg, co najmniej pięciu znaków, wymagany wraz z Loginem do złożenia zamówienia w portalu handlowym www.TrojmiejskaPerfumeria.pl Login - ustalone przez Użytkownika , indywidualizujące go oznaczenie, składające się z nie więcej niż trzydziestu znaków i wymagane wraz z Hasłem do złożenia zamówienia w portalu handlowym Polityka Prywatności - zbiór zasad dotyczących przetwarzania i ochrony danych osobowych Użytkowników stanowiący integralną część Regulamin udostępniony w Sklepie Internetowym. Regulamin - niniejszy Regulamin portalu handlowym TrojmiejskaPerfumeria.pl 1.2. Regulamin określa zasady i warunki sprzedaży kosmetyków w portalu handlowym TrojmiejskaPerfumeria.pl zlokalizowanym pod adresem https://www.TrojmiejskaPerfumeria.pl na rzecz „konsumentów" w rozumieniu art. 221 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz.U.2014 r. poz.121 ze zm). 1.3. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Wszelkie zmiany obowiązują z chwilą opublikowania go na portalu handlowym o czym Kupujący zostanie powiadomiony drogą email na adres podany podczas rejestracji. 1.4. Regulamin jest udostępniany nieprzerwanie na Portal handlowy w sposób umożliwiający Użytkownikom jego pozyskanie, odczytanie i utrwalanie jego treści poprzez wydrukowanie lub zapisanie w formacie PDF na trwałym nośniku na urządzeniu Kupującego 1.5. Kupujący powinien zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu. Złożenie zamówienia w Portalu handlowym jest jednoznaczne z akceptacją Regulaminu przez Użytkownika, który zobowiązuje się do przestrzegania jego postanowień. W toku rejestracji lub składania zamówienia Kupujący zostanie poproszony o zaakceptowanie postanowień niniejszego Regulaminu za pośrednictwem udostępnionej funkcjonalności. 1.6. Sprzedający podejmuje najwyższe starania, aby zasady i warunki sprzedaży poprzez portal handlowy https://www.TrojmiejskaPerfumeria.pl kształtowały prawa i obowiązki konsumenta w sposób zgodny z dobrymi obyczajami z uwzględnieniem jego interesów. 1.7. Sprzedaż odbywa się za pośrednictwem Internetu w formie umowy zawieranej na odległość, pomiędzy konsumentem składającym zamówienie, zwanym dalej Kupującym, a Usługodawcą zwanym dalej Sprzedającym. Sprzedający odpowiada za przebieg transakcji zamówienia towaru oraz jego dostawę do momentu odebrania towaru przez Kupującego. 1.8. Kupujący może skorzystać z alternatywnych metod rozstrzygania sporów, tzw. ADR. Wśród najczęściej stosowanych w Polsce metod należą: sąd polubowny oraz mediacja. Na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów znajdą Państwo dodatkowe informacje o trybie i miejscach, w których można rozwiązać polubownie spór ze sprzedawcą: https://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php 1.9. Podstawowa odpowiedzialność Sprzedającego opiera się na rękojmi określonej przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz.U.2014, poz. 121 ze zm). Z kolei gwarancja jest to dobrowolne oświadczenie dotyczące jakości towaru złożone przez przedsiębiorcę. 1.10. W przypadku gdy Sprzedający wprowadzi produkty z gwarancją, Kupujący zostanie zawiadomiony o treści gwarancji w sposób jasny i zrozumiały, w języku polskim. Gwarancja będzie wskazywała obowiązki gwaranta i uprawnienia Kupującego w przypadku, gdy sprzedany towar nie ma właściwości określonych w oświadczeniu Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej. 1.11. W momencie złożenia zamówienia w Portalu handlowym Kupujący wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów związanych z realizacją zamówienia. 1.12. Korzystanie przez Użytkowników z portalu handlowego Portal handlowego ma charakter nieodpłatny. 1.13. Ceny w Portal handlowym wyrażone są w polskich złotych, zawierają podatek VAT 23% i są cenami brutto. 1.14. W związku z zastosowanym kodem geolokalizacji przez producenta platformy strony może wystąpić problem z geolokalizacją strony . Kupujący może zostać zaklasyfikowany, jako spoza polski - Tax free, czyli w podsumowaniu koszyka może otrzymać ceny netto . Finalizacja i dodanie do koszyka odbywa się już prawidłowo w cenach brutto . Niniejszy problem nie jest podstawą jakichkolwiek do reklamacji, o czym Kupujący i Kupujący zostali poinformowani i na co wyrażają zgodę. 2 . TOWARY 2.1. Sprzedający dokłada wszelkich starań, aby treści i dane dotyczące Towarów umieszczane w Portalu handlowym były zgodnie z aktualnym stanem faktycznym. W razie jakichkolwiek wątpliwości, co do aktualności oferty, opisem, ceną, dostępnością Towaru, Kupujący powinien kontaktować się Usługodawcą 2.2. Sprzedający gwarantuje oryginalność sprzedawanych towarów oraz towarów sprzedawanych przez Sprzedawców i ponosi pełną odpowiedzialność za oferowane przez nich towary w przypadku niezgodności towaru z umową. 2.3. W siedzibie Sprzedający nie ma możliwości demonstracji i odbioru towaru 2.4. Cena sugerowana to cena wskazana przez właściciela znaku towarowego bądź jego dystrybutora na terenie Polski jako sugerowana cena detaliczna producenta inaczej zwana RRP (Recommended Retail Price) . 2.5. Produkty sprzed reformulacji oznaczone są datą produkcji w nazwie lub dopiskiem DISCONTINUED. Produkty z grupy DISCONTINUED za względu na brak możliwości ustalenia regularnej ceny sugerowanej sprzedaży mają na stałe ustawioną Cenę sugerowaną: 999zł . Cena sugerowana w tym przypadku ma charakter informacyjny a z tego tytułu Kupujący nie będzie rościł wobec sprzedawcy żadnych roszczeń.
2.6. Produkty z dopiskiem UNBOX w nazwie głownie pochodzą z dekompletacji zestawów lub dekompletacji samego produktu gdzie nastąpiło uszkodzenie opakowania lub folii , zwrotów Klienckich , innych zdarzeń losowych , czasami może to być demo nie mniej jednak możemy zagwarantować iż wszystkie produkty które sprzedajemy są oryginalne i świeże. Wszystkie te produkty nie posiadają fabrycznego opakowania. Każdy produkt jest sprawdzany przed wysyłką - zostaje przetestowany atomizer przed spakowaniem . Stan towaru , wszelkie ubytki , braki lub uszkodzenia jeżeli istnieją wyszczególnione są w opisie towaru . Każdy produkt posiada indywidualną , numerowaną plombę holograficzną . Produkt zostanie zafoliowany i wysłany do Kupującego w opakowaniu zastępczym - zafoliowany kartonik zastępczy lub folia bąbelkowa. 2.7. Wszystkie produkty które nie są fabrycznie foliowane przez producenta , zostają sprawdzone przed wysyłką pod względem jakościowym i gdy nie ma zastrzeżeń do produktu na jego spodzie naklejana jest holograficzna plomba gwarancyjna . Produkt zostanie zafoliowany maszynowo. 2.8. Zgodnie z dyrektywą Unii Europejskiej z 27 lutego 2003 roku (2003/15/EC) produkty z grup towarowych Perfumy i Wody ( wody toaletowe , wody perfumowane , wody kolońskie , wody odświeżające, perfumy ) nie mają określonego terminu przydatności jednak istnieje możliwość iż produkty z w/w grupy mogą, choć nie muszą, z czasem zmienić swoje pierwotne właściwości ze względu na upływający czas od ich produkcji lub sposób ich przechowywania jak i też mogące zachodzić reakcje chemiczne. Kupujący rozumie powyższe ryzyko i dokonuję zakupu z pełnią wiedzy o tym fakcie oraz z tego tytułu nie będzie wnosił żadnych roszczeń gwarancyjnych , odszkodowawczych lub innych żądań wobec sprzedawcy a powyższy fakt nie jest podstawą do reklamacji wobec sprzedawcy jako niezgodności towaru z umową. 2.9. W przypadku gdy zdjęcie produktu różni się w jakikolwiek sposób od opisu tego produktu ( inna pojemność produktu czy wielkość lub ilość ) Kupujący zobowiązany jest do kontaktu ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia różnic przed zakupem przy czym opis dokładnie przedstawia sprzedawany produkt jego wielkość , pojemność bądz ilość sztuk w opakowaniu. Z tytułu różnić nie przysługuję Kupującemu jakiekolwiek roszczenie odszkodowawcze jedynie może odstąpić od umowy na zasadach przewidzianych prawem pamiętając o tym iż produkt kosmetyczny po jego otwarciu nie podlega zwrotowi. 2.10. Zdjęcia produktów i ich opisy mają charakter poglądowy , informacyjny i mogą się różnić od oferowanego produktu, jeżeli chodzi o wielkość produktów – zapachy mogą mieć różne opakowania wg pojemności. Pełna specyfikacja i wielkość produktu zawarta jest w jego tytule opisie i karcie produktu na portalu handlowym . Kupujący otrzyma zawsze zamówiony produkt o pojemności bądź masie, którą zamówił w/g specyfikacji i kodu EAN producenta dla tego produktu i partii produkcji 2.11. W szczególnych przypadkach może zdarzyć się ze ostatnia sztuka produktu pochodzi z ekspozycji i posiada mikro ryski na opakowaniu czy samym produkcie ( np. cienie wystawione są w gablocie aby Kupujący mógł zobaczyć kolor ) . Nie są one w jakimkolwiek stopniu używane o ile w opisie aukcji nie jest napisane inaczej. Dotyczy to głównie produktów z grupy makijaż. O tym fakcie Kupujący zostanie poinformowany telefonicznie i będzie miał prawo do anulowania zamówienia a należność za zamówienie zostanie mu zwrócona w ten sam sposób jak ją dokonał. Sprzedający będzie mógł również z tego tytułu zaproponować Kupującemu obniżenie ceny.
2.12. Produkt, który Kupujący otrzyma w/g specyfikacji zamówienia może różnić się od oferowanego na zdjęciu wyłącznie przez fakt zmiany szaty graficznej producenta towaru i brakiem uaktualnienia zdjęcia w zewnętrznym Marketplace który współpracuje z portalem handlowym TrojmiejskaPerfumeria.pl 2.13. Te same produkty z rożnych partii produkcji towaru mogą różnić się między sobą w zależności od faktu, jakie opakowanie, butelka skład chemiczny jest stosowane dla danej partii produktu . 2.14. Nazwy własne firm, produktów, instytucji, a także ich znaki towarowe , logotypy są własnością tych firm, podobnie jak materiały graficzne wykorzystane w serwisie i zostały użyte wyłącznie w celu ich identyfikacji. 2.15. Towary dostępne są w różnych kanałach sprzedaży, więc mogą występować różnice stanów magazynowych na portalu Portal handlowym według rzeczywistego stanu produktów na magazynie Sprzedawcy. 3. ZAKUP KONSUMENCKI 3.1. Warunkiem przyjęcia zamówienia do realizacji jest prawidłowe jego złożenie poprzez Portal handlowy, jako zarejestrowany Kupujący bądź jako Gość 3.2. Zamówienie poprzez Portal handlowy polega na wybraniu towarów dostępnych w Portalu handlowy. Kupujący umieszcza je w wirtualnym koszyku. Przez cały czas trwania zakupów Kupujący ma możliwość przeglądania zawartości swojego koszyka, na bieżąco również może kontrolować wartość zakupów. Po podjęciu decyzji o zakupie, Kupujący w celu złożenia zamówienia, podaje swój Login i Hasło. Rejestracja ma na celu ułatwienie i skrócenie czasu składania kolejnych zamówień, bez konieczności każdorazowego podawania danych osobowych Kupującego. Wypełnienie formularza potrzebne jest do uzyskanie przez Usługodawcę danych niezbędnych do wykonania umowy sprzedaży lub Usługi pośrednictwa sprzedaży produktów i ich dostawy. 3.3. Do składania zamówień nie jest wymagane zarejestrowanie się za pomocą formularza rejestracyjnego, umieszczonego na portalu handlowym. Kupujący ma możliwość dokonania zakupu, jako GOŚĆ. Wypełnienie formularza potrzebne jest do uzyskanie przez Usługodawcę danych niezbędnych do wykonania umowy sprzedaży lub Usługi pośrednictwa sprzedaży produktów i ich dostawy. 3.4. W chwili potwierdzenia złożenia zamówienia przez Kupującego, Sprzedający przesyła Kupującemu za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail) na podany przez Kupującego adres potwierdzenie przyjęcia zamówienia produktu wraz z numerem zamówienia. Numer zamówienia pozwala Kupującemu na sprawdzanie stanu realizacji zamówienia. 3.4. Zamówienia za pośrednictwem portalu handlowego, Kupujący może składać zamówienia przez dwadzieścia cztery godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. 3.5. Złożone zamówienie nieopłacone jest ważne przez 2 dni . Po tym czasie zostanie automatycznie anulowane, jeśli nie zostanie opłacone.
3.6. Zamówienie jest realizowane w terminie do 3 dni roboczych licząc od dnia zaksięgowania płatności na koncie Sprzedającego w przypadku wyboru płatności z góry jednak nie później niż w terminie 7 dni po złożeniu przez Kupującego zamówienia. 3.7. Kupujący ma prawo do anulowania zamówienia poprawnie złożonego do momentu jego odbioru przez kuriera z magazynu Sprzedający . W przypadku anulowania zamówienia Kupujący zobowiązany jest skontaktować się ze Portalem handlowym telefonicznie. 3.8. Sprzedający zastrzega sobie anulowania zamówień bez udostępnienia kontaktu, pod którym będzie możliwe potwierdzenie zamówienia lub w przypadku nieprzestrzegania przez Kupującego zasad objętych Regulaminem. 3.9. Sprzedający zastrzega prawo anulowania zamówienia w przypadku niedostępności produktu, O fakcie tym Sprzedający powiadomi Kupującego niezwłocznie w formie wiadomości email bądź telefonicznej. 3.10. Sprzedający zastrzega prawo do jednostronnego anulowania lub modyfikacji zamówienia w przypadku błędu technicznego lub teleinformatycznego, przy oznaczaniu produktu, w tym jego opisu, parametrów technicznych, dostępności oraz ceny. O fakcie tym Sprzedający powiadomi Kupującego niezwłocznie w formie wiadomości email. 3.11. O każdym fakcie anulowania zamówienia Sprzedający powiadomi Kupującego niezwłocznie w formie wiadomości email, jeżeli będzie istniała taka możliwość. 3.12. W przypadku anulowania opłaconego zamówienia Sprzedający zwróci Kupującemu kwotę zapłaty za zamówiony towar, jeśli została ona wcześniej uiszczona. 3.13. Anulowanie zamówienia przez Sprzedawcę nie powoduje jakiegokolwiek roszczenia wobec sprzedawcy ze strony Kupującego, nie przysługuję Kupującemu żadne roszczenie odszkodowawcze z tytułu anulowanego zamówienia. ZAKUP PRZEDSIĘBIORCY 3.14. Ze względu na politykę cenową cała oferta produktów dostępnych na Portalu handlowym skierowana jest wyłącznie do konsumenta . Portal handlowy nie sprzedaje produktów dostępnych na niniejszej stronie innym podmiotom gospodarczym do dalszej odsprzedaży. 3.15. Z uwagi na definicję Kupującego zawartą w punkcie 1.0 niniejszego regulaminu, nie może dokonać zakupu Kupujący, którego zakup nie jest dokonywany w charakterze konsumenta. Za taki zakup uważane są zamówienia, które są związane bezpośrednio z prowadzoną przez kupującego działalnością gospodarczą („na firmę”), a w szczególności zamówienia: a) przy których zaznaczono opcję „Kupuję, jako firma”, jeżeli taka występuje ; b) przy których pozostawiono zaznaczoną opcję „Kupuję, jako osoba prywatna”, a następnie w adnotacjach zamówienia bądź oddzielnym mailu napisano iż: „Chcę podać inne dane do faktury” i podano NIP kupującego jako działalności gospodarczej ; c) przy których zakup dokonywany jest przez spółkę – choćby nie podano jej NIP; d) po złożeniu, których, na jakimkolwiek etapie (choćby już po odbiorze towaru), kupujący poprosił o wystawienie faktury i podany został jego NIP; e) przy których kupujący, podający się za konsumenta, w krótkim czasie kupuje wiele towarów (zwłaszcza, gdy są to takie same towary), w sposób odbiegający od zwyczajowego sposobu kupowania towarów przez konsumentów; f) przy których kupujący, podający się za konsumenta, po zrealizowaniu zamówienia (odbiorze towaru) dalej odsprzedaje przedmiot zamówienia w celu zarobienia na tym. 3.16. W przypadku, gdy zakup (zamówienie) nie jest dokonywane przez kupującego w charakterze konsumenta, choćby kupujący się za konsumenta podawał, Sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia , wstrzymać realizację takiego zamówienia (zakupu) albo anulować zamówienie – zwłaszcza, gdy już po dostawie przedmiotu zamówienia Sprzedający dowiedział się o okolicznościach przemawiających za tym, że kupujący nie działał w charakterze konsumenta. 3.17. Powyższe założenia w żaden sposób nie ograniczają praw Kupującego do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. 4 PŁATNOŚĆ I FORMY PŁATNOŚĆI ZA ZAMÓWIENIE 4.1. Kupujący ma możliwość wyboru formy płatności: a) płatność przelewem bankowym na konto sprzedawcy podane w otrzymanym mailu po zakończeniu transakcji zakupu b) płatność elektroniczna systemem płatniczym Przelewy24 4.2. W przypadku przelewu Kupujący zobowiązuję się do dokonania przelewu na konto bankowe podane w podsumowaniu zamówienia bądź w e-mailu potwierdzającym zamówienie maksymalnie do dwóch dni od dnia dokonania zakupu na portalu handlowym. 4.3. W przypadku niedotrzymania w/w terminu przez Kupującego zamówienie zostanie anulowane a zaksięgowana po tym terminie płatność zostanie zwrócona na konto nadawcy przelewu, o czym Kupujący zostanie powiadomiony droga e-mail na adres podany podczas rejestracji konta na stronie. 4.4. Płatności dokonane przez system płatniczy Przelewy24 obsługiwane są przez spółkę jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.. 4.5. Płatność dokonywana metodą Przelewy24 może być powiększona o dodatkową opłatę manipulacyjną obciążająca Kupującego w wartości około 0,5% całości zamówienia. Opłata ta i jej wartość jest widoczna w podsumowaniu zamówienia i Kupujący jest z nią zaznajomiony przez dokonaniem zakupu z obowiązkiem zapłaty. 4.6. Sprzedający nie stosuje domyślnych opcji z ukrytymi płatnościami. 4.7. Sprzedający nie przyjmuje bezpośrednio płatności kartami płatniczymi bądź czekami 5 FORMY DOSTAWY TOWARU 5.1. Dostawa Towarów realizowana jest na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej oraz do wybranych krajów Unii Europejskiej po wpłacie należności na konto z góry. Nie wysyłamy za pobraniem 5.2. Dostawa zamówienia odbywa się na adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia 5.3. Klient może wybrać następujących Dostawców i formy dostawy zamówionych towarów: - Dostawa na terenie Polski : Kurier DPD , DPD Pickup , Kurier INPOST , Paczkomat Inpost - Dostawa na terenie wybranych krajów Unii Europejskiej realizowana jest wyłącznie przez tych Dostawców którzy widoczni są trakcie składania Zamówienia – Klient nie ma możliwości wyboru Dostawcy – jest tylko jeden dostawca na dany kraj UE. Podczas składania zamówienia cena wysyłki dotyczy paczki o wadze do 1kg. W przypadku przesyłki o wyższej wadze niż 1kg Kupujący zobowiązany jest do dopłaty kwoty przedstawionej mu przez sprzedającego , odzwierciedlającej faktyczny koszt przesyłki poniesiony przez sprzedającego. 5.4. Zamówienia opłacone do godziny 10.00 wysyłane są tego samego dnia lub następnego dnia roboczego. Dostawa jest realizowana nie później niż w terminie 1-3 dni roboczych od dnia opłacenia zamówienia . Podane terminy dostaw mają wyłącznie charakter informacyjny i są oparte na przewidywanych terminach dostaw otrzymanych od przewoźników. 5.5. Koszty dostawy zostaną wskazane w czasie składania Zamówienia. Obecnie dostępne rodzaje dostawy oraz ich koszt podane są na https://TrojmiejskaPerfumeria.pl/pl/content/koszty-i-terminy-dostawy. 5.6. Sprzedawca odpowiada za wady rzeczy zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego, w szczególności art. 556 oraz 5561 -5565 Kodeksu Cywilnego. Na podstawie Prawa Przewozowego Sprzedający w pełni odpowiada za przesyłkę do chwili jej wydania Kupującemu 5.7. Przy odbiorze przesyłki należy sprawdzić stan i zawartość przesyłki. W przypadku, gdy opakowanie nosi ślady uszkodzenia lub otwarcia, bądź zawartość przesyłki jest uszkodzona nie należy jej przyjmować i w obecności Dostawcy sporządzić protokół szkody. Klient telefonicznie bądź drogą e-mail na adres sklep(at)TrojmiejskaPerfumeria.pl informuje o fakcie szkody Sprzedającego i Paczka wraca do Sprzedającego . Po jej otrzymaniu Sprzedający nadaję następną przesyłkę Kupującemu bądź zwraca całość kwoty zamówienia gdy nie ma już na magazynie tego towaru. 5.8. W przypadku odbioru w paczkomacie Kupujący stwierdzając uszkodzenie przesyłki zaznacza podczas odbioru zastrzeżenie co do stanu przesyłki i jej nie odbiera pozostawiając ja w paczkomacie w miejscu skąd ją wyjął i zamyka drzwiczki paczkomatu – na ekranie paczkomatu należy zaznaczyć iż przesyłka jest uszkodzona. Klient telefonicznie bądź drogą e-mail na adres perfumy(at)TrojmiejskaPerfumeria.pl informuje o fakcie szkody Sprzedającego i Paczka wraca do Sprzedającego . Po jej otrzymaniu Sprzedający nadaję następną przesyłkę Kupującemu bądź zwraca całość kwoty zamówienia gdy nie ma już na magazynie tego towaru. 5.9. W przypadku gdy Klient odbierze paczkę bez zastrzeżeń wygasa odpowiedzialność Sprzedającego i wszelkie roszczenia wobec dostawcy realizowane są pomiędzy nim a dostawcą. Klient ma 7 dni od momentu odebrania paczki na zgłoszenie reklamacji i dostawcy i sporządzenie protokołu szkody. 5.10. Sprzedawca zastrzega sobie prawo bezpłatnej dostawy towarów jeżeli wartość zamówienia przekroczy kwotę 899zł lub w innych określonych przypadkach. 5.11. Numer telefonu Kupującego musi znajdować się w polskiej puli numerów i posiadać polski prefix +48 , zamówienia z zagranicznymi prefixami nie będą realizowane 5.12. W jednej przesyłce realizowanej na terenie Polski może się znajdować maksymalnie 30 produktów bądź jej waga nie może przekroczyć 25kg. 5.13. W przypadku nieodebrania przesyłki przez Kupującego zostanie on obciążony kosztami awizowania, magazynowania i powrotu nieodebranej przesyłki na magazyn sprzedawcy oraz kosztami przygotowania przesyłki w przypadku gdy przesyłka nie zostanie ponownie wysłana do Klienta. 5.14. Wszystkie nasze produkty na czas wysyłki zostaną starannie zabezpieczone. 6 REKLAMACJE WAD PRODUKTOW 6.1. Sprzedający przestrzega obowiązku dostarczania produktów bez wad. Ponadto produkty są dostarczane, jako nowe, oryginalne i w oryginalnych opieczętowanych opakowaniach. Sprzedający gwarantuje oryginalność sprzedawanych towarów zgodnie z art. 305 i art.306 Prawo Własności Przemysłowej i ponosi pełną odpowiedzialność za oferowane przez nich towary w przypadku niezgodności towaru z umową 6.2. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta, w tym również Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu cywilnego. 6.3. Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 (dwóch) lat od daty dostarczenia towaru. 6.4. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, oraz pytania dotyczące reklamacji należy kierować na adres Magazyn Zwrotów TrojmiejskaPerfumeria.pl Harcerska 22 84-200 Wejherowo , sklep(at)TrojmiejskaPerfumeria.pl 6.5. Celem rozpatrzenia reklamacji Klient zobowiązany jest przesłać reklamowany Towar na swój koszt, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu wraz z formularzem reklamacji dostępnym tutaj. Należy pamiętać, aby opisać w protokole reklamacji , gdzie znajduje się wada i na czym polega, jak również podać preferowany sposób rozpatrzenia reklamacji. W przypadku reklamacji rozpatrzonych pozytywnie Sprzedający poniesie koszt zwrotu towaru. 6.6. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie do 14 dni. 6.7. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta. 6.8. Sprzedawcy poinformuje klienta o rozpatrzeniu reklamacji, a w szczególności o otrzymaniu reklamacji i jej pozytywnym lub negatywnym rozpatrzeniu, za pomocą poczty elektronicznej lub wiadomości tekstowej. Sprzedający może również skontaktować się z klientem telefonicznie. 6.9. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. 6.10. Klientem może zamiast zaproponowanego przez Sprzedającego usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedającego. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta o inny sposób zaspokojenia. 6.11. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady. 6.12. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. Nie narusza to uprawnień Konsumenta co do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny, na zasadach określonych w Regulaminie. 6.13. Sprzedawca obowiązany jest przyjąć od Klienta rzecz wadliwą w razie wymiany rzeczy na wolną od wad lub odstąpienia od umowy 6.14. Sprzedający nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący w chwili zawarcia umowy o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć . 6.15. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji , wszelkie koszty reklamacji pokrywa Kupujący w tym koszty przesyłki zwrotnej produktu do Kupującego poprzez wpłatę na konto sprzedającego kwoty 15,99zł za odesłanie reklamowanego towaru. 6.16. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku niewłaściwego użytkowania towaru przez Kupującego. 6.17. Reformulacja zapachów nie jest podstawą do reklamacji towaru, jako towaru niezgodnego z umową. Kupujący dokonując zakupu na Portalu handlowym akceptuje regulamin i poświadcza, iż został zaznajomiony z zagadnieniem reformulacji produktów i związaną z nią zmiana w składzie reformulowanych produktów. Aby uzyskać szczegółowe informacje w sprawie reformulacji produktów Kupujący bądź Kupujący zobowiązany jest do kontaktu z właścicielem znaku towarowego bądź producentem produktu. 6.18. Sprzedający nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy Kupujący w chwili zawarcia umowy o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć.
7 ODSTĄPIENIE OD UMOWY 7.1 Kupujący ma prawo do zwrotu towaru zakupionego w www.TrojmiejskaPerfumeria.pl, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia odbioru towaru przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik. art. 27 Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U.2017 r., poz. 683) .Warunkiem zwrotu towaru w powyższym trybie, jest złożenie stosownego oświadczenia i przesłanie go na adres perfumy(at)TrojmiejskaPerfumeria.pl we wskazanym terminie . Wzór jest poniżej treści regulaminu. Skorzystanie z udostępnianego wzoru nie jest obowiązkowe. 7.2. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może być również wysłane tradycyjną drogą pocztową na adres: TrojmiejskaPerfumeria.pl Magazyn Zwrotów 84-200 Wejherowo ul. Harcerska 22 22 , z sugerowanym dopiskiem „odstąpienie od umowy”. 7.3. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 7.4. Kupujący zobowiązany jest do odesłania towaru na własny koszt na adres TrojmiejskaPerfumeria.pl Magazyn Zwrotów 84-200 Wejherowo ul. Harcerska 22 z sugerowanym dopiskiem - „zwrot towaru” , niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.. 7.5. Nie przyjmujemy przesyłek poranionych zwracanych towarów. Po otrzymaniu przesyłki Sprzedający niezwłocznie przekaże Sprzedawcy przesyłkę do dalszych czynności związanych ze zwrotem towaru, jeżeli sam nie był sprzedawcą. 7.6. Odstąpienie od umowy może dotyczyć wszystkich produktów objętych danym zamówieniem albo ich części. 7.7. Zgodnie z art. 14 ust. 1 dyrektywy 2011/83 oraz Art. 38 pkt. 5 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Kupującemu zostaną zwrócone tylko koszty dostarczenia produktu do Kupującego najtańszym spośród zawartych w ofercie sprzedawcy sposobów jego dostarczenia w kwocie 12,99zł . Koszty odesłania zwracanego produktu ponosi Kupujący i koszty te nie zostaną mu zwrócone . 7.8. Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Kupującego o odstąpieniu od umowy, zwraca Kupującemu dokonane przez niego płatności, Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Kupującego do chwili otrzymania rzeczy z powrotem. 7.9. Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący. W przypadku, gdy Kupujący za produkt dokonał zapłaty przy odbiorze, powinien wyrazić zgodę na zwrot środków w razie odstąpienia od umowy na rachunek bankowy podany w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy. 7.10. Warunkiem zwrotu należności jest odesłanie towaru kosmetycznego w stanie niezmienionym, nienoszącym śladów otwierania opakowania bądź usunięcia pieczęci lub plomb gwarancyjnych lub ingerencji w pieczęci bądź plomby gwarancyjne gdyż w przypadku ich naruszenia towary wymienione w art. 16 dyrektywy 2011/83 ( mówiącym o dostarczaniu zapieczętowanych towarów, które nie nadają się do zwrotu ze względu na ochronę zdrowia ) nie mogą być zwracane. Art. 38 pkt. 5 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta 7.11. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru nie wymienionym w art. 38 pkt. 5 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru . 7.12. Do zwracanego towaru Kupujący zobowiązany jest załączyć oryginał paragonu , oraz oświadczenie o odstąpieniu od umowy które znajduje się w regulaminie opatrzone podpisem ze wskazaniem numeru rachunku bankowego do przelewu zwracanej kwoty .Brak paragonu nie jest podstawą do nieprzyjęcia zwrotu towaru i zamiast niego można dostarczyć kopię zakupu internetowego bądź kopię przelewu bankowego dla transakcji związanej ze zwrotem towaru. 7.13. W przypadku odstąpienia od umowy w opisanym wyżej trybie, umowę uważa się za niezawartą 7.14. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; Dziennik Ustaw – 9 – Poz. 827 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 7.16. Wzór formularza odstąpienia od umowy Magazyn Zwrotów TrojmiejskaPerfumeria.pl ul. Harcerka 22 84-200 Wejherowo E-mail: perfumy(at)TrojmiejskaPerfumeria.pl Oświadczam, że odstępuję od umowy na zakup produktu: …………………………………………………………………………………………………………………………………………… Numer zamówienia:___________________________ Data złożenia zamówienia:___________________________ Data otrzymania zamówienia:___________________________ Imię i nazwisko nabywcy:___________________________ Adres nabywcy:___________________________ Numer konta do zwrotu płatności:___________________________ ______________________________________________________ Miejsce i data ____________________________ Podpis nabywcy __________________________ 8. INNE PRAWA I OBOWIĄZKI KUPUJĄCEGO I UŻYTKOWNIKA 8.1. Kupujący lub użytkownik zobowiązany jest do: a) korzystania z Usług w sposób niezakłócający funkcjonowania Sklepu Internetowego, b) niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w Sklepie Internetowym niezamówionej informacji handlowej, podejmowanie czynności mających na celu wejście w posiadanie informacji prawnie chronionych, których kupujący lub użytkownik nie był adresatem, c) korzystania z Usług w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu oraz Polityki Prywatności, a także z przyjętymi w danym zakresie zwyczajami, d) niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy obowiązującego prawa. 8.2. Kupujący lub użytkownik ma prawo powiadomić Usługodawcę o każdym przypadku naruszenia jego praw, jak również o jakimkolwiek przypadku naruszenia zasad określonych w Regulaminie lub Polityce Prywatności. 8.3. Kupujący ma prawo powiadomić Usługodawcę o wszelkich nieprawidłowościach, usterkach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego oraz o niewłaściwej, jakości Usług. 8.4. Kupujący lub użytkownik ma prawo do usunięcia założonego przez siebie Konta oraz ma prawo do zakończenia w każdej chwili korzystania z Usługi. W tym celu kupujący lub użytkownik ma prawo wypowiedzieć umowę o świadczenie Usług. 8.5. Wszelkie pytania, zastrzeżenia, reklamacje w zakresie nieprawidłowości, usterek lub przerw w świadczeniu Usług i funkcjonowaniu Sklepu Internetowego kupujący lub użytkownik powinien zgłaszać pod numerem Infolinii lub na adres e-mail: sklep(at)TrojmiejskaPerfumeria.pl 8.6. Niektóre komunikaty przesyłane kupującemu lub użytkownikowi przez Usługodawcę lub Sprzedającego pocztą elektroniczną generowane są automatycznie przez systemy teleinformatyczne Sprzedający /Sprzedającego. Tego rodzaju wiadomości generowane automatycznie opatrzone będą odpowiednią wzmianką (o treści „Wiadomość generowana automatycznie. Prosimy na nią nie odpowiadać.” lub zbliżonej). Kupujący lub użytkownik przyjmuje do wiadomości, że Sprzedający ani Sprzedający nie mają możliwości zapoznania się z treścią żadnych informacji, które kupujący lub użytkownik przesłałby zwrotnie tj. wysyłając wiadomość e-mail w trybie odpowiedzi na tak generowany e-mail Sprzedający lub Sprzedającego (na adres poczty elektronicznej, z którego wysłany został taki generowany automatycznie e-mail). W związku z powyższym, kupujący lub użytkownik przed wysłaniem pocztą elektroniczną jakichkolwiek wiadomości kierowanych do Sprzedający /Sprzedającego powinien upewnić się, że kieruje je pod właściwy adres e-mail, tj. wskazany przez Usługodawcę/Sprzedającego, jako właściwy do korespondencji. 8.7. Kupujący lub użytkownik zobowiązuje się, iż w związku z korzystaniem z Portalu handlowego nie będzie: a) naruszał Regulaminu, b) podawał danych wprowadzających w błąd lub naruszających prawa osób trzecich, c) naruszał praw majątkowych lub dóbr osobistych Sprzedający , ani osób trzecich, w szczególności dóbr osobistych innych kupujących lub użytkowników, d) dopuszczał się zachowania, które są niezgodne z Regulaminem, dobrymi obyczajami lub obowiązującymi przepisami prawa. Sklep Internetowy zastrzega sobie prawo anulowania Zamówienia naruszającego warunki określone w zdaniu poprzedzającym, za uprzednim poinformowaniem kupującego lub użytkownika. 8.8. W przypadku naruszenia przez kupującego lub użytkownika lub osoby trzecie korzystające z jego Konta obowiązków wynikających z Regulaminu Sprzedający , bez uszczerbku dla innych uprawnień służących mu w takich przypadkach z mocy postanowień Regulaminu lub przepisów obowiązującego prawa, może wypowiedzieć kupującemu lub użytkownikowi umowę o świadczenie Usług ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego, w którym oświadczenie Sprzedający o wypowiedzeniu umowy o świadczenie Usług zostało w formie pisemnej (e-mail) doręczone kupującemu lub użytkownik (dzień skuteczności) i z zachowaniem czternastodniowego (14) okresu wypowiedzenia, (którego bieg liczy się od dnia skuteczności). W takim przypadku postanowienia pkt. IV.5 powyżej, zdanie trzecie, nie mają zastosowania. 9. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH I POLITYKA PRYWATNOŚCI 9.1. Administratorem danych osobowych kupujących lub użytkowników (dalej: „Administrator”) w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO) jest Parfum Life Justyna Ostrowska z siedzibą w Wejherowie przy ul. Harcerska 22 o numerze NIP: 588 151 36 52 REGON: 220400806, konto bankowe – ING Bank Śląski : Numer konta: 48 1050 1559 1000 0097 7099 5919 9.2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pośrednictwem adresu e-mail [email protected] 9.3. Dane osobowe kupującego lub użytkownika (imię i nazwisko, adres dostawy, adres e-mail, numer telefonu) są przetwarzane w celu realizacji zamówienia i wykonania zawartej z nim umowy sprzedaży, w tym przygotowania i dostarczenia zamówienia, wystawienia faktury, a także w celu realizacji prawa odstąpienia do umowy oraz skorzystania z prawa do złożenia reklamacji na zasadach określonych w Regulaminie. 9.4. Dane osobowe kupującego lub użytkownika, którzy założyli konto na Portal handlowy(imię i nazwisko, adres dostawy, adres e-mail, numer telefonu) są przetwarzane wyłącznie w zakresie koniecznym do rejestracji i obsługi konta danego kupującego lub użytkownika na Portal handlowy. 9.5. Kupujący lub Kupujący może wyrazić uprzednią zgodę poprzez akceptację stosownej Klauzuli na wysyłanie mu Newsletteru oraz na wysyłanie mu innych informacji handlowych w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r., Nr 144, poz. 1204 ze zmianami). Udzielenie zgody, o której mowa w zdaniu poprzedzającym jest dobrowolne i nie warunkuje realizacji złożonego zamówienia.
9.6. Sprzedający może przetwarzać dane osobowe kupującego lub użytkownika (adres e-mail) w celach marketingowych jedynie za uprzednią zgodą kupującego lub użytkownika wyrażoną za pomocą stosownej Klauzuli. Sprzedający może udostępnić takie dane osobowe kupującego lub użytkownika osobom trzecim jedynie za uprzednią zgodą kupującego lub użytkownika wyrażoną za pomocą stosownej Klauzuli. 9.7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niezbędne do realizacji powyżej wskazanych celów, w tym obsługa konta kupującego lub użytkownika, dostarczenia zamówienia, wystawienia faktury, obsługi reklamacji i prawa odstąpienia od umowy. Informacje te są ściśle poufne i wykorzystywane wyłącznie przez Usługodawcę lub Sprzedającego, poddanego tym samym zobowiązaniom, co Sprzedający , zgodnie z Polityką Prywatności » oraz Polityce Prywatności Cookies » 9.8. Dane osobowe przetwarzane przez Administratora nie będą udostępnianie na rzecz innych podmiotów bez uprzedniej zgody wyrażonej przez kupującego lub użytkownika. Dane osobowe mogą być udostępnianie podmiotom do tego upoważnionym na podstawie przepisów prawa. 9.9. Administrator może powierzyć w drodze pisemnej umowy przetwarzanie danych osobowych podmiotom trzecim wyłącznie w określonym przez niego celu i zakresie koniecznym do rejestracji i obsługi konta kupującego lub użytkownika lub realizacji danego zamówienia i wykonania umowy zawartej z Kupującym, zgodnie z art. 28 RODO. 9.10. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. 9.11. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów, w tym: a) w zakresie danych osobowych niezbędnych do realizacji zamówienia – do momentu wydania Towaru Kupującemu; b) w zakresie danych osobowych niezbędnych do realizacji prawa odstąpienia od umowy oraz prawa do złożenia reklamacji – do dwóch lat od momentu wydania Towaru Kupującemu; c) w zakresie danych osobowych niezbędnych do realizacji celów marketingowych świadczonych drogą elektroniczną, o których mowa w punkcie 7 – do momentu wycofania zgody udzielonej przez kupującego lub użytkownika; 9.12. Kupujący lub Kupujący posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia, wniesienia sprzeciwu, do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie. Skorzystanie z prawa do wycofania zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych, które miało miejsce przed wycofaniem zgody. 9.13. Kupującemu lub użytkownikowi przysługuje prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych dotyczących kupującego lub użytkownika narusza przepisy RODO. 9.14. W celu realizacji praw, o których mowa w punkcie 13 i 14 należy skontaktować się z Inspektorem Danych Osobowych za pośrednictwem adresu e-mail [email protected] 9.15. Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze Strony Sklepu Kupujący lub Kupujący akceptuje, że w urządzeniu końcowym zostaną zainstalowane pliki cookies, które umożliwiają Sprzedający świadczenie usług. Więcej informacji na temat stosowania plików cookies przez Usługodawcę na Stronie Sklepu można znaleźć w Polityce Prywatności » oraz Polityce Prywatności Cookies ». 10 POSTANOWIENIA KONCOWE 10.1. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego. 10.2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy. 10.3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, przepisy ustawy o prawach konsumenta oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego. 10.4. Treść niniejszego Regulaminu może ulec zmianie. O wszelkich zmianach każdy Klient zostanie poinformowany poprzez informacje na stronie regulamin Sklepu zawierającej treść oraz termin ich wejścia w życie. Klienci posiadający Konto Klienta zostaną dodatkowo poinformowani o zmianach treści na wskazany przez nich adres poczty elektronicznej. Termin wejścia w życie zmian nie będzie krótszy niż 14 dni od dnia ich ogłoszenia. W razie, gdy Klient posiadający Konto Klienta, nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Sprzedawcę w ciągu 14 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu. Brak akceptacji skutkuje rozwiązaniem umowy. 10.5. W przypadku uznania poszczególnego postanowienia Regulaminu za abuzywne nie wpływa ono na ważność lub skuteczność pozostałych postanowień Regulaminu. Sprzedający dołoży starań, aby nieważne lub nieskuteczne postanowienie zastąpić nowym, niewadliwym prawnie postanowieniem. 10.6. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z niniejszego Regulaminu, umowy dotyczącej świadczenia Usług, umów dotyczących świadczenia usług w zakresie Produktów innych niż Towar i Umowy Sprzedaży jest rzeczowo i miejscowo właściwy sąd powszechny. 10.7. Kupujący niniejszym oświadcza, iż zapoznał się z Regulaminem oraz Polityką Prywatności, rozumie treść tych dokumentów i w pełni ją akceptuje oraz zobowiązuje się do jej przestrzegania. 10.8. Kupujący potwierdza, że do niniejszego Regulaminu został dołączony Załącznik w postaci Formularza odstąpienia od umowy o świadczenie Usług w edytowalnej i możliwej do zapisu i wydruku formie. Pobierz formularz reklamacyjny Pobierz formularz odstąpienia od umowy |
Zapraszamy do kontaktu : +48 695 500 600 |
||
---|---|---|