Kliknij po więcej produktów.
Nie znaleziono produktów.

Niche Selektywna Semiselektywna

Jest to najwyższa grupa produktów branży perfumiarskiej do których należą głównie produkty niszowych producentów.

Cechuje się ona niską dostępnością produktów na rynku a sprzedaż skoncentrowana do wyselekcjonowanych partnerów handlowych. Produkty tej grupy należą do najdroższych na rynku i trudno zakupić je poza grupą partnerów handlowych.

Cena jest tutaj wyznacznikiem jakości towarów - nie znajdziemy tutaj sysntetyków , nie ma półśrodków i oszczędności . 

Wody selektywne nazywane są u nas również wodami markowymi to produkty prestiżowych światowych marek, związanych z modą, akcesoriami, biżuterią itp., które na swój image pracowały bardzo ciężko dziesiątki lat. Same słowo „selektywne” wiązało się z określoną grupą klientów, którzy mogli sobie kiedyś pozwolić na zakup takiej wody. Wyróżniał ich status społeczny, zamożność, wpływy, miejsce zakupu, itd. Dzisiaj się to diametralnie zmieniło, choć samo słowo pozostało.

Aby zrozumieć cenę wody selektywnej należy przede wszystkim zrozumieć filozofię danej marki i jej prestiż na rynku, cały proces tworzenia zapachu, cenę surowców wykorzystywanych do produkcji (sięgają kilku lub kilkunastu tysięcy euro za kilogram!), lata pracy kreatora-artysty, jego pomocników, a na koniec cenę kreacji samego flakonu.

Nie ma tu miejsca na chaos, bylejakość. To często małe arcydzieła. Flakoniki wykonane z masywnego szkła, o spektakularnych formach, z wykończeniami z wyszukanych metali, grawerowaniem.

Perfumy z grupy semiselektywnej to sprzedawane zarówno w perfumeriach sieciowych jak i supermarketach

Sygniotariuszami marek na ogłół są światowi celebryci oraz marki nie związane z światem mody i urody  które do niego aspirują jak naprzykład sportowa firma Adidas , własciciele marek motoryzacyjnych Ferarri , Dukatti , Mercedes 

Produkty tej grupy często nie odbiegają jakościowo od semiselektywnych jednak raczej nie spotkamy tutaj wyrafinowanych drogich flakonów a niska cena czesto wymusza na producentach zastosowanie syntetyków .

Przykładowe marki: Amouage , Comme des Garcons , Creed , Bond No.9  Przykładowe marki: Giorgio Armani, Cacharel, Dior, Chanel, Lancome, YSL Przykładowe marki: Adidas, Puma, Gabriela Sabatini, Max Factor, Loreal, Revlon, Rihanna, Shakira, Jennifer Lopez, Mercedes, Ferrari .



Zapraszamy do kontaktu : +48 695 500 600

perfumy@TrojmiejskaPerfumeria.pl


 

Menu

Kod QR

Ustawienia