Kliknij po więcej produktów.
Nie znaleziono produktów.

Dostawa

Zamówienia

Odbiór osobisty

Kiedy mogę skorzystać z bezpłatnej dostawy?
Jeżeli kwota zamówienia Klienta jest wyższa, niż 149zł dla grupy ZAPACHY. W przypadku wysyłki kurierem DPD zamówienia opłacone z góry na kwotę powyżej 600zł wysyłamy Gratis 

Co to znaczy łączyć zamówienia, aby mieć bezpłatną dostawę?
Warto wybrać na naszej stronie produkty z rożnych grup, aby łączna wartość zamówienia klasyfikowała je jako bezpłatną dostawę pamiętając, iż jeden z nich musi być z grupy zapachy.

Jakie miejscowości zaliczają się do bezpłatnej dostawy?

Gdańsk, Sopot, Gdynia, Rumia, Kowale, Borkowo, Kosakowo, Mosty, Pogórze i inne jeżeli są wymienione zakładne miejscowości dostawy bądź w regulaminie.


Mojej miejscowości nie ma na liście a mieszkam blisko wymienionej czy mogę skorzystać z bezpłatnej dostawy?

Prawdopodobnie tak,  jednak proszę zadzwonić na numer 695 500 600 i dowiedzieć się czy istnieje taka możliwość.


Czy do Dębogórza dowieziecie mi moje zamówienie bezpłatnie?

Prawdopodobnie tak. W promieniu 10 kilometrów od aglomeracji trójmiejskiej . Może jednak to się wiązać i dopasowaniem się Klienta z dniem dostawy do naszych terminów.


W jakie dni realizowane są dostawy?

WTOREK , PIĄTEK:



Czy ktoś mnie powiadomi, że dziś będzie dostawa?

Nasz system sms w dniu dostawy wyśle do Państwa informacje o dostawie.



Ktoś mnie powiadomi o dniu i godzinie dostawy?
Kurier zanim do Państwa przyjedzie dzwoni około 30 min. wcześniej w celu potwierdzenia możliwości dostarczenia zamówienia.


Kurier zadzwonił do mnie, a mnie nie ma w miejscu dostawy?
Proszę się porozumieć z kurierem i znaleźć inne miejsce dostawy w obrębie danego miasta. Zawsze można daną dostawę przełożyć na inny termin.

Czy muszę potwierdzić zamówienie sms-em?

Tak, ale tylko złożone telefonicznie, bądź mailowo. Zamówienie nie potwierdzone nie zostanie zrealizowane.

Dlaczego muszę potwierdzić zamówienie sms-em?

Potwierdzenie sms-em eliminuje zamówienia, które są nieprawdziwe i daje nam możliwość szybkiej weryfikacji takiego zamówienia.


Jeżeli złożę zamówienie w poniedziałek o godzinie 11.30 to kiedy zostanie ono mi dostarczone?
Zamówienia składane drogą telefoniczną do godziny 12.00 w dniu  dostawy są realizowane tego samego dnia, czyli w poniedziałek.


Jeżeli złożę zamówienie w poniedziałek o godzinie 13.30 to kiedy zostanie ono mi dostarczone?
Zamówienie złożone po godzinie 12.00 zostanie zrealizowane w następnym terminie dostaw. W tym przypadku będzie to środa.

Jeżeli złożę zamówienie we wtorek to kiedy zostanie ono mi dostarczone?
Zamówienie złożone w dni, gdy nie dostarczamy produktów zostanie zrealizowane w następnym terminie dostaw. W tym przypadku będzie to środa. 


Jak najszybciej złożyć zamówienie?
Telefonicznie, na każdy z firmowych numerów.


Czy mogę w poniedziałek zamówić towar z dostawą na piątek?
Oczywiście, proszę zaznaczyć taką informację w zamówieniu.


Potrzebuję perfumy na dzisiaj, czy jest możliwość ich dostarczenia?
Jeżeli jest to dzień dostawy, a zamówienie zostanie złożone do godz. 11.30 (wyłącznie drogą telefoniczną) to istnieje taka możliwość. Zalecamy jednak wcześniejsze planowanie zakupów.

Czy mogę zamówiony towar odebrać w firmie?

Nie. Magazyn mamy w innym miejscu, niż Biuro. Dostarczymy zamówiony towar we skazanym w zamówieniu miejscu zgodnie z par. 5 pkt. 2 i 3

Dlaczego nie mogę odebrać w firmie?.

Magazyn mamy w innym miejscu.


 

Pytania dotyczące towaru

Zdjęcia Plomby

Cena Oryginalność

Co to znaczy FLAKON ?
Niektóre produkty które sprzedajemy nie posiadają opakowania i folii gdyż najczęsciej są to zdekompletowane pełnowartościowe produkty.  


Dlaczego mój produkt nie ma folii?
Niektórzy producenci nie foliują części swoich produktów bądź nawet nie foliują ich wcale. Czasami sprzedajemy też produkty które choć fabrycznie posiadają folię w naszej wersji jej nie posiadają  - wynika to z tego iż zakupiliśmy już taki produkt jednak w opisie tego produktu jest to wyraźnie zaznaczone.


Co oznacza skrót EDP, EDT w nazwie produktu?
EDP- woda perfumowana( Eau de parfum)

EDT- woda toaletowa( Eau de toilette)


Na zdjęciu pokazana jest woda toaletowa bez kartonika, czy to oznacza, że otrzymam produkt bez kartonika?
Nie, wysłana woda będzie znajdować się w kartoniku, chyba że obok nazwy produktu lub w jego opisie zaznaczono, że oferowany produkt jest bez kartonika. Należy pamiętać, że niektóre produkty mogą nie mieć kartonika (najczęściej są to dezodoranty, żele pod prysznic, balsamy, etc.)


Zamówiłem i otrzymałem wodę toaletową 30 ml, chociaż na zdjęciu pokazano wodę o pojemności 100ml? Czy sklep pomylił produkty?
Zdjęcia produktów publikowane są w celu prezentacji danego zapachu, a nie jego poszczególnych rozmiarów (pojemności, wariantów). W razie wątpliwości przyjmuje się, że otrzymany produkt powinien być zgodny z jego nazwą słowną umieszczoną w zamówieniu. W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt przed złożeniem zamówienia.


Dlaczego na dole jest jakaś naklejka i po co?
Każdy produkt sprzedawany przez nasza firmę posiada plombę gwarancyjna i naklejkę importera w celu nacechowania i zabezpieczenia naszych produktów dla możliwości ewentualnej późniejszej reklamacji. Produkt rozpakowany, bez folii i opakowania jak i  bez tych naklejek nie podlega reklamacji. Zawsze sprawdzaj czy na produkcie, który odbierasz jest nasza plomba gwarancyjna.

Dlaczego u was jest tak tanio?
Czasami niektórzy mówią że drogo :) Od 1996 lat importujemy towary z krajów Europy bez pośredników dzięki czemu mamy możliwość zaproponować Klientowi niskie ceny. Nie bez znaczenia na ich wysokość jest fakt sprzedaży internetowej co znacząco minimalizuje koszty działalności . Niska marża rownież ma odzwierciedlenie w finalnej cenie sprzedawanych przez nas produktów.    


Czy oferowane towary są oryginalne, nowe, nieprzeterminowane?

Sprzedajemy tylko oryginalne i nowe produkty. W przypadku, gdy produkt nie jest pełnowartościowy (obniżenie ceny wynika np. z uszkodzenia kartonika lub jego braku), stosowna informacja jest umieszczana w sposób widoczny w opisie produktu. Nie gwarantujemy natomiast, że wszystkie sprzedawane produkty będą zafoliowane - niektóre produkty fabrycznie nie posiadają folii.


Produkt, który zakupiłem jest nietrwały, pachnie inaczej niż kiedyś, inaczej pachniał na papierku w perfumerii. Czy sprzedano mi produkt wadliwy, nieoryginalny? Czy mogę go zwrócić?

Nie przyjmujemy reklamacji opartych na subiektywnej ocenie jakości produktu przez klienta. Jeżeli otrzymane opakowanie produktu budzi wątpliwości (np. czy jest to właściwy produkt lub jego wersja), prosimy nie odbierać go od naszego kuriera lub zwrócić go przed otwarciem i użyciem, jezeli zakup był dokonany drogą wysyłkową. W przypadku wątpliwości co do jakości, zgodności zapachu radzimy udać się do najbliższej perfumerii i porównać go z testerem. Odradzamy porównywanie zakupionego produktu z produktem starszym, w dużej części zużytym. Nowy produkt po otwarciu ma zawsze nieco inne walory od produktu używanego, przechowywanego – to samo dotyczy testerów dostępnych w sklepach tradycyjnych. Produkt narażony na światło, wysoką bądź niską temperaturę zmieni swoje właściwości zapachowe jak i też niejednokrotnie barwę. Proszę również pamiętać, iż wiekszość perfum przeszła REFORMULACJĘ po sierpniu 2010 zgodnie z 43 dyrektywą IFRA wydaną w 2008 roku o czym żaden z producentów zapachów lub właścicieli znaków towarowych oficjalnie nie informuje KLIENTÓW.


Nie ma odpowiedzi na Twoje pytanie związane z zakupem u nas towarów?
Prosimy o kontakt telefoniczny, postaramy się odpowiedzieć na Państwa pytania lub wyślij e-mail z zapytaniem na adres perfumy@TrojmiejskaPerfumeria.pl .



Zapraszamy do kontaktu : +48 695 500 600

perfumy@TrojmiejskaPerfumeria.pl


Menu

Kod QR

Ustawienia